Velkommen til skolestart!

Endeling klart for skolestart 2018!!!

Vi på Høyenhall skole gleder oss til å ta fatt på et nytt skoleår. Som vanlig vil vi fokusere på å jobbe med elevenes faglige utvikling og grunnleggende ferdigheter parallelt med det systematiske arbeidet med et trygt og godt skolemiljø.

Første skoledag er mandag 20. august. 2. - 10. trinn starter klokken 08.30. Skolen slutter 13.40 denne dagen.

Skolestarterne møter imidlertid opp klokka 10.00 på denne store dagen. Det blir en flott og høytidelig seremoni i skolens aula. Rektor holder en velkomsttale og elevene blir deretter introdusert for sin nye kontaktlærer og går til sitt nye klasserom for første gang. Mange er nok litt spente og nervøse denne dagen, men vi vil gjøre vårt for å passe på at dette blir et fint minne for resten av livet for alle de som har sin første skoledag akkurat i år.

Vel møtt!