Celebert besøk

en person som står ved siden av en svart gjenstand

Magne Furuholmen er tidligere elev ved Høyenhall skole, og har mange gode minner fra skoledagene sine. Skolen har allerede et stort bilde laget av Furuholmen hengende utenfor aulaen (det store oransje). Torsdag fikk vi tre nye bilder og en flott krukke. Så stas!

Elevene på 4. trinn hadde malt bilder inspirert av bildene til Gunnar S. Gundersen som henger i aulaen. Disse bildene har også inspirert Furuholmen, så elevene viste frem kunstverkene sine for han og fikk stille spørsmål. Det ble også tatt bilder og skrevet autograf.

UngMotivator-elevene Helmer, Oscar og Live intervjuet Furuholmen, og ble godt kjent med han som både musiker og kunstner.

Vi avsluttet med en vernissage med personalet, så det ble en stor dag i kunstens navn.

et par malerier på en vegg
En plakat på en vegg
et maleri på en vegg